dilluns, 13 de febrer del 2017

pops de ganxet

Si a @bebesymas diuen qe els #pops #octopuses de #ganxet #ganchillo #crochet són bons per als nens #prematurs... enfin qe ja l'estic liant... .


Aquesta es una primera versió en #mini per veure si en podia treure un patró... #enjoy !!




us deixo links amb info: El de bebesymas, el web danès originari de la idea i un patró en anglès i diria que el mateix traduït al castellà



perdoneu el post desestructurat... vaig tenir un culoveculoquiero molt important i encara estic paint com ho gestionaré... realment vull col·laborar però no em veig en cor de tirar-ho endavant jo sola... estic veient que s'està mobilitzant més gent,.. a veure com ho acabo de fusionar tot plegat...

2 comentaris:

  1. M'encanta Sonieta. M'agradaria participar. On s'haurien d'enviar els pops?

    ResponElimina
    Respostes
    1. encara no sé on s'han d'enviar, però hi ha dos grups que ho estan gestionant o sigui que ens afegirem a la causa via un dels 2 o tots 2...

      intento esbrinar més info i la penjo

      de totes formes podem anar fent, amb cotó 100% això si!!!

      Elimina

Gràcies per deixar-me un comentari.