dissabte, 19 de desembre del 2015

wip que no ufo, i també UFO...

coses que tinc en marxa en el moment d'ara mateix, sense comptar les que han quedat arraconades (però al final unificades) en una bossa de quadrets:

- ossets pendents de posar llaç i ensobrar. per posar a la venda per al ProjecteM2016  DONE!!
- un mini dormilon blau DONE!!
- boles de nadal i altra decoració nadalenca (estrelles, cors...)
- quadres en solid granny square per anar acumulant per fer mantetes per tres bebés en projecte
- un buff en punt tonto acabat, però que falta cosir DONE!!
- bossa de mitja. pendent de folrar i muntar
- bossa de mitja en procés
- tetas solidarias pendent de posar-li clauer i enviar a BCN

coses que tinc a la llista de pendents, que por em far entrar al Pinterest perque la llista creix exponencialment
- un altre ossito clauer per a la señolitaCalmen DONE!!
- els quadradets del BAMCAL2015 des de juliol
- un tapete de pinyes
- unes sandalietes de ganxet vistes a raverly que seran clauers
- una foto de família en punt de creu (en punt de creu!!!!)
- acabar un camí de taula que vas començar tu i que serà la muerte a escobazos...

altres coses que si, aquestes si que són UFO i que m'estan mirant amb carona de... perdéusenyóSonia o acaba'ns o desfes-nos, que fins i tot ens has oblidat!!!
- una bufanda de flors
- una M feta amb granny squares negres que vaig començar per a un yarnbombing que després vam canviar, però que es podrà aprofitar algun dia...
- una bosseta que vaig fer amb un fil blau molt bonic i que es va quedar a l'espera de folrar i posar nansa
- una bosseta tipus clutch que vaig fer de color blanc (bolso blanc!!!) i que també s'ha quedat a l'espera de posar tanca
- un home sweet home en perlé, pendent d'emmarcar amb una tela de sac, la idea la tinc claríssima, només falta posar-me a fer vora calada...
- la manta FiS40 a falta d'unes voltes al voltant i amagar fils... amagar fils!!!!!
- la manta marealila
- ...





apa que no t'haguessis rigut, so-pájara amb aquesta llista!!! 
i n'haguessis fet una de paral·lela, per riure las dos...

#missyou #loveyou
dia 19 again
33 mesos sense tu

2 comentaris:

  1. M'he quedat tranquil·la, em pensava que jo tenia un munt de coses encetades i sense treballar en elles però veig que m'has guanyat. ;-)

    I ànims!! Que tens una ajuda especial allà a dalt que et motiva dia a dia per continuar tirant fum del ganxet.

    Besets ♥

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.