dilluns, 7 de desembre del 2015

ho ho ho...preparant el nadal

Aquí teniu el patró
això d'entrar al Pinterest és un perill...
sempre en surto amb alguna coseta per fer si o si i a la de ja
aquesta vegada ha servit per afegir-ho a la muntanya de boles nadalenques que estic fent com si no hi hagués demà...
i que després que les veiessin els meus companys de GospelSons ha baixat exageradament o sigui que hauré de continuar fent penjolls per l'arbre...
en voleu un?? ja sabeu...

esto de entrar en Pinterest es un peligro...
siempre salgo con alguna cosita para tejer si o si y a la de ya
esta vez ha servido para añadirlo a la montaña de bolas navideñas que estoy tejiendo como si no hubiera mañana...
y que después de verlas mis compañeros de GospelSons ha bajado exageradamente o sea que tendré que continuar tejiendo colgantes para el árbol
queréis uno?? ya sabéis...





5 comentaris:

  1. No sé qui té més perill, si el Pinterest o tu...
    En tinc una amiga que igual, tot el que veu s'ho apunta, la diferència és que ella mai fa res, jajaja.
    Molt cucos els teus penjolls per l'arbre, hauràs de fer una foto de com queda quan estiga terminat. :-)

    Besets i bon nadal ♥

    ResponElimina
    Respostes
    1. no en tinc cap ja de penjoll jajjajaja igual que els teixeixo me'ls venc per la Fundació...

      igualment bon nadal, però es molt aviat encara no??

      Elimina
    2. no en tinc cap ja de penjoll jajjajaja igual que els teixeixo me'ls venc per la Fundació...

      igualment bon nadal, però es molt aviat encara no??

      Elimina
    3. Dona, és aviat sí però com estàs posant fotos de cosetes nadalenques m'havia paregut que quedava apropiat per terminar el comentari, jajajaja...

      Elimina

Gràcies per deixar-me un comentari.