dilluns, 8 de juny del 2015

a new baby blanket

amb aquella il·lusió començo una manta per regalar... 
un bebé en camí!!! oeeee
la faig neutra, no sabem encara si és un nen o una nena...
vaig molt ràpid, m'ha agafat quadraditis aguda...

con aquella ilusión empiezo una manta para regalar...
un bebé en camino!!! oeeee
la tejo neutra, no sabemos todavía si es un niño o una niña...
voy muy rápido, me ha entrado cuadraditis aguda...







i quan ja la tinc acabada... és una nena!!! 
i ara la manta la veig massa de nen...
manies meves, segur que li agradarà, però... 
em poso a fer-ne una altra...
aquesta me la guardo per algun altre regal....

y cuando ya la tengo acabada... es una niña!!! 
y ahora veo la manta demasiado de niño...
manías mías, seguro que le gustará, pero...
me pongo a tejer otra...
ésta me la guardo para algún otro regalo...

3 comentaris:

  1. La manteta de parxís! Molt xula. M'agrada especialment el detallet en verd que has posat a la vora i les ones en blau. Tens sempre unes idees molt bones. :-)

    Besets

    ResponElimina
    Respostes
    1. I els bons ulls amb qe em mires sempre... Besets wapi

      Elimina
  2. Pues a mí me parece chulísima para niño o para niña!!!

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.