dissabte, 19 de juliol del 2014

tapeteando & ositeando juntas

De tant en tant la Carme m'envia propostes, imatges, patrons...
només ens hem vist una vegada i va ser així en un pimpam però la sento molt a prop, és com si fós la germana gran que no tinc ^_^
I fa uns dies, en una conversa per mail va sortir un isi... i si fem un altre cosa juntes?? jajaja la vaig enviar a la meva queue de raverly i en vam treure 2 patrons: un osset i un tapete.
I sense terminis ni presses els teixirem alhora en aquests dos mesos d'estiu. (jo ja he començat, perquè negar-ho)
Data de presentació: 16 de setembre, amb la vuelta al cole
Com sempre, us podeu afegir si us ve de gust. I emportar-vos la imatge al vostre bloc. Així durant les vacances, mentre donem voltes al tapete i a l'osset, sabrem que les viejas del visillo cada vegada som més... i no estem soles :-)

De vez en cuando Carme me envía propuestas, imágenes, patrones... solo nos hemos visto una vez y fue así en un pimpam pero la siento muy cerca, como si fuera la hermana mayor que no tengo ^_^
Y hace unos días, en una conversación por mail salió un isi... y si hacemos otra cosa juntas??? jajajja le envié mi queue de raverly y sacamos 2 patrones: un osito y un tapete.
Y sin plazos ni prisas los tejeremos a la vez en estos dos meses de verano. (yo ya he empezado para qué negarlo)
Fecha de presentación: 16 de septiembre, con la vuelta al cole
Com siempre, os podéis añadir si os apetece. Y llevaros la imagen a vuestro blog. Así durante las vacaciones, mientras damos vueltas al tapete y al osito, sabremos que las viejas del visillo cada vez somos más... y no estamos solas  :-)



per cert, aquest post no està programat avui per casualitat... 
tornem a ser dia 19...
#missyou #loveyou 
tu també ganxeteràs des del cel wapa!!! n'estic segura!

4 comentaris:

  1. Jo no tinc forces per ganxetar, fa massa calor... Pèro el ventall i jo us animem des d'aquí! :-)
    Petonets

    ResponElimina
  2. Es qe jo jugo amb avantatge... Seré a la muntanyeta jijiji

    Encara qe un tapete de perle ben prim no fa gens de calor... Anima't vinga!!!

    ResponElimina
  3. Hola Sonia bon dia m ' agradaría que hem diguesis quin fil fas servir per fer el tapete. M'agradaría fer lo amb tu. Aixi hem fare l'efecte que jo tambe estic a la muntanyeta, que jo aquest any estaré treballant fins a mitjans de setembre. Bones vacances a totes

    ResponElimina
    Respostes
    1. hola maite. normalment m'agrada fer els tapetes amb fil del 5 i un ganxet de 1,75mm. Però aquest es bastant gran (25 voltes es diuen ràpid) i no tenia prou perlé del 5. Per no comprar-ne i aprofitant un regal d'una amiga meva l'he començat amb fil del 8 i un ganxet de 1,40mm

      Lo bo dels tapetes però es que es poden teixir amb el gruix que vulguis, perque sempre queden fantastiquissims ^_^

      Em fa molta il·lusió que el teixim juntes. Una abraçada!!

      Elimina

Gràcies per deixar-me un comentari.