dilluns, 5 de maig del 2014

nou projecte - Cruïlles Blanket

Us presento els colors i els primers quadradets de la Cruïlles Blanket. Cruïlles es un petit poble del Baix Empordà on la meva amiga Eva hi té família i amics. M'ha fet un encàrrec per fer un regal. I en això estem. Fent quadradets ^_^

Os presento los colores y los primeros cuadraditos de la Cruïlles Blanket. Cruïlles es un pequeño pueblo del Baix Empordà dónde mi amiga Eva tiene familia y amigos. Me ha hecho un encargo para regalar. Y en eso estamos. Tejiendo cuadraditos ^_^



aviat més / pronto más

4 comentaris:

  1. Molt guai! Tots seran diferents? Els colors que has triat molen massu! :P

    ResponElimina
    Respostes
    1. els colors em van cridar des de la parada... soooonia soooonia ^_^ i no vaig poder resistir a comprar-los

      coneixent-me ja et puc anar avançant que segurament no hi haurà cap quadradet repetit, bàsicament perquè em costa moltisisisisim seguir un esquema de colors, soc una anarkika total

      jijiji

      Elimina
  2. Me encantan los colores!!! Va a quedar preciosa!!

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.