dijous, 5 de desembre del 2013

Yastá aquí la navidat...

I si no tens els regals a punt avui mateix, ja vas tard!!!

Aquest any no em ve gens de gust el Nadal. Estic rara. Em segueixen xiflant els aparadors amb llumetes i els papanoels que pengen dels balcons. Em quedo badant amb els llums dels carrers i compraria totes les decoracions nadalenques hagudes i per haver... però... no tinc ganes de guarnir la casa aquest any. No tinc ganes de fer les postals craft que enviàvem als amics i als companys de classe. No tinc ganes de robar hores al rellotge i entretenir al petit per anar a comprar regals amb el gran. Sobretot no tinc ganes de fer el quadre equilibrat en preu i en mida de les coses que han de portar a cada casa el tió, els reis... Però llavors vaig i m’apunto al #miniswapnavideñoWaselWasel i em trobo teixint un amigurumi nadalenc... o sea que si que no estic... no em feu gaire cas aquests dies...
A aquestes alçades de mes, m’agradaria tenir uns bitllets d’avió per a Canàries marxant el 20 de desembre i tornant el 7 de gener i pensar que encara falta moooolt pel Nadal de l’any que ve.
Enfin, ho portarem com poguem. De moment me'n vaig de capdesetmana llarg...

Us deixo unes boletes que he fet per a la botigueta de l’escola per recaptar fons pel viatge de sisè.


Y si no tienes los regalos a punto hoy mismo, ya vas tarde!!!
Este año no me apetece nada la Navidad. Estoy rara. Me siguen chiflando los aparadores con lucecitas y los papanoeles que cuelgan de los balcones. Me quedo embobada con las luces de las calles y compraría todas las decoraciones navideñas habidas y por haber... pero... no tengo ganas de decorar la casa este año. No tengo ganas de hacer las postales craft que enviábamos a amigos y compañeros de clase. No tengo ganas de robas horas al reloj y entretener al pequeño para ir a comprar regalos con el mayor. Sobretodo no tengo ganas de hacer el cuadro equilibrado en precio y en tamaño de las cosas que han de traer a cada casa el tió, los reyes...
Pero luego voy y me apunto al #miniswapnavideñoWaselWasel y me encuentro tejiendo un amigurumi navideño... o sea que si que no estoy... no me hagáis mucho caso estos días...
A estas alturas de mes, me gustaría tener unos billetes de avión a Canarias marchando el 20 de diciembre y volviendo el 7 de enero y pensar que todavía falta muuucho para la Navidad del año que viene. Enfin, lo capearemos como podamos. De momento me voy de findesemana largo...
Os dejo unas bolitas que he tejido para la tiendecita del cole para recaudar fondos para el viaje de sexto.

3 comentaris:

  1. xiqueta aixeca l'anim perque se d'una a la que no li agradaria veure't així. Segur que no li agradarà veure que esteu tristes per "culpa" d'ella. Així que AUPA SONIETA!!!!!
    i bones festes!!!!!!

    Petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. aupa wapa!!
      la veritat es que tinc moltes ganes d'acabar aquest any tan i tan asquerós... però que alhora m'ha fet veure que tinc molta gent que m'estima.
      ella es un factor de tristesa, però ganes de fotre el camp per aquestes dates ja fa anys que les arrossego... esperaré a que els nens siguin una micona més grans...

      petons!

      Elimina
  2. Ànims!!! Ja veuràs com de mica en mica tot anirà passant d'una manera o d'una altra, t'ho acabaràs passant bé i... l'any que ve ja será un altre any! Un petó!

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.