dilluns, 2 de desembre del 2013

Mini SWAP Navideño Wasel


Després del MyMisioReloaded i del CAL Amineko (express) i del tips de riure i bon rotllo que ens hem fet al Grup de Facebook que la Gemma va obrir per penjar dubtes i fotos de l’Amineko i de descobrir nous blocs monissims i passar-ho superbé, la Gemma  ens proposa ara (a petició de la Cannnela  i que les altres ens apuntem a un bombardeio) un miniswap.
Em sap greu no haver avisat amb anterioritat, ja està tancat i les amigues enviades.
Ja sé que us he dit que aquest any el Nadal ni fu ni fa, però això m'ha fet gràcia, digueu-me rareta, us deixo.
Jo ja sé qui és la meva amiga que tinc que sorprendre i ara no us la diré... jijijiji. Només puc dir que té un bloc deliciós i que fa unes fotos molt boniques.
Ens hem d’enviar un amigurumi nadalenc, una postal (i opcionalment una tonteria d’aquestes que es mengen). I prou. És un miniSWAP i si fem com al CAL serà un fastSWAP i un deliciousSWAP. Espero estar a l’alçada. Sempre m’agafen cagarrines d’última hora de no fer-ho prou bé... Tinc temps fins el 15 de desembre per pernsar-ho, teixir-ho i fer la tramesa... corriendo corriendo vaig... again com el conillet de l’Alícia...

Después del MyMisioReloaded  y del CAL Amineko (express) y de las risas y el buen rollo que hemos tenido en el Grupo de Facebook que Gemma abrió para colgar dudas y fotos de Amineko y de descubrir nuevos blogs monísimos y pasarlo superbien, Gemma nos propone ahora (a petición de Cannnela y que las otras nos apuntamos a un bombardeo) un miniswap.
Me sabe mal no haber avisado con anterioridad, ya está cerrado y las amigas enviadas.
Ya sé que os he dicho que este año la Navidad ni fu ni fa, pero esto me ha hecho gracia, llamadme rarita, os dejo.
Yo ya sé quién es mi amiga a quién sorprendre y ahora no os la diré... jijiji. Sólo puedo decir que tiene un blog delicioso y que hace unas fotos muy bonitas.
Nos tenemos que enviar un amigurmi navideño, una postal (y opcionalmente una tontería de estas que se comen). Y ya está. Es un miniSWAP y si hacemos como en el CAL será un fastSWAP y un deliciousSWAP. Espero estar a la altura. Siempre me da dolor de tripa en el último momento por no hacerlo suficientemente bien... Tengo tiempo hasta el 15 de diciembre para pensarlo, tejerlo y enviarlo... corriendo corriendo voy... again como el conejito de Alicia...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar-me un comentari.