dimarts, 8 de gener del 2013

un premi!!!

La Maite té un blog que segueixo de fa poc. 
Tenim una amiga comuna i això fa que ens coneguem com de sempre. 
Ella em dona aquest premi, quina il·lusió!!!

He de donar-li les gràcies... Gràcies, wapa, com no!!!
Explicar 7 coses sobre mi... que aquesta vegada seran 7 propòsits per al nou any, d'acord?
  1.  valorar-me més, la feina que faig té valor!
  2. organitzar-me més, necessito organitzar-me més!
  3. endreçar, necessito llençar i recol·locar coses!
  4. assaborir cada moment, ser feliç amb cada petita cosa bonica!!
  5. donar a les coses la seva justa importància, no atabalar-me per tonteries!!!
  6.  deixar de crear blogs... aquesta no la compliré jajajjaja
  7. viure!! viure!!! cada dia!! donar gràcies per viure!!!
i nominar 15 bloggeres, però ja sabeu que això no ho faré, perquè us el regalo a totes!!!
muakis wapes i bon començament d'any!!!

Maite tiene un blog que sigo hace poco.
Tenemos una amiga común y eso hace que nos conozcamos como de siempre.
Ella me da este premio, qué ilusión!!

He de darle las gracias... Gracias, wapa, cómo no!
Explicar 7 cosas sobre mi... que esta vez serán 7 propósitos para el nuevo año, vale?
  1. valorarme más, el trabajo que hago tiene valor!
  2. organizarme más, necesito organizarme más!
  3. ordenar, necesito tirar y recolocar cosas!
  4. saborerar cada momento, ser feliz con cada pequeña cosa bonita!!
  5. dar a las cosas su justa importancia, no agobiarme por tonterías!!!
  6. dejar de crear blogs... uy, esta no la cumpliré jajjaja
  7. vivir!! vivir!!! cada día!! dar las gracias por vivir!
y nominar 15 bloggeras, pero eso ya sabéis que no lo haré, porque os lo regalo a todas!!!
muakis wapas y buena entrada de año!!!

4 comentaris:

  1. Gràcies per les gràcies
    Por poco me da un vuelco el corazón cuando has dicho que ibas a dejar de crear blogss...con lo chulos que te salen
    Comparto lo de saborear cada momento, ahora mismo saboreo una tostada y el post de mi amiga mientras la peque, que nos ha dado la noche, dormita placidamente
    Besazos xxx

    ResponElimina
    Respostes
    1. pero tu has visto mi perfil!!!
      si tengo sopotocientos blogs creados y a la que me despisto voy y creo otro...

      de momento iremos manteniendo estos que tengo/comparto que no son pocos

      besos

      Elimina
  2. Moltes felicitats pel premi!!! :D
    Miauuuuuupetonets!

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.