dimarts, 20 de novembre del 2012

Luxe Cowl

Seguint amb els projectes a mitges, tenia el Luxe Cowl dins d'una bossa sense ni mirar feia dos mesos, quan el vam començar amb les nenes d'IluroCraft...
I ahir, a la trobada de novembre me'l vaig endur, que lenta vaig mare meva, només va creixer una miqueta molt petita, però bueno algo és algo...



Siguiendo con los proyectos a medias, tenía el Luxe Cowl dentro de una bolsa sin ni mirar hacía dos meses, cuando lo empecé con las niñas de IluroCraft...
Y ayer, en la quedada de noviembre me lo llevé, que lenta voy madre mía, sólo creció un poquito muy pequeño, pero bueno algo es algo...

1 comentari:

  1. Doncs jo l´acabaria aviat perquè està quedant guapíssim. Té uns tons fantàstics. Tinc pendent això de provar les agulles circulars!

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.