dijous, 13 de setembre del 2012

Luxe Cowl

Ja us explicava aquí, la setmana passada que estava experimentant amb les agulles circulars.
No us he de negar que m'ha costat enganxar el teixit de forma que quedés "circular"... però baturra que és una... he fet i desfet amb diferents llanes i he consultat tutorials d'internet fins que m'ha sortit !!!

Ole ole!! ja tinc la llana definitiva muntada i he començat a fer passades en rodó!!! és divertit!!!

El patró, per si no feu com jo que me l'invento, és aquest.




Ya os explicaba aquí, la semana pasada que estaba experimentando con las agujas circulares.
No os he de negar que me ha costado enganchar el tejido de forma que quedara "circular"... pero baturra que es una... he tejido y destejido con diferentes lanas y he consultado tutoriales de internet hasta que lo he conseguido!!!

Ole ole!! ya tengo la lana definitiva montada y he empezado a tejer vueltas en redondo!! es divertido!!!

El patrón, por si no hacéis como yo que me lo invento, es éste.

1 comentari:

  1. Ostres, això si que tinc ganes de provar-ho. No sé si m´en sortiré però fent i desfent se´n va aprenent! Una abraçada.

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.