divendres, 7 de setembre del 2012

començant cosetes noves

Estem preparant la trobada de setembre d'Iluro Craft per al diumenge 16 (mateix lloc, mateixa hora que sempre).
Volem fer alguna coseta de mitja i he trobat aquest coll de raverly: el Luxe Cowl, que sembla facilet, però que com sempre te un "però" i es que està teixit en rodó... Com que en l'Spring Spanish Swap de raverly de l'any passat em van regalar unes agulles circulars... estic fent proves a veure si me'n surto sola... repassant tutorials interneteros...
Ja us diré com avança la cosa...



Estamos preparando el encuentro de septiembre de Iluro Craft para el domingo 16 (mismo lugar, misma hora que siempre).
Queremos tejer una cosita a dos agujas y he encontrado este cuello de raverly: el Luxe Cowl, que parece facilito, pero como siempre hay un "pero" y es que está tejido en redondo... Como en el Spring Spanish Swap de raverly del año pasado me regalaron unas agujas circulares... estoy haciendo pruebas a ver si lo consigo sola... repasando tutoriales interneteros...
Os mantengo informad@s

Links de referencia

4 comentaris:

  1. Nena, a aquest pas no acabo la manta mai!!!! dejad de tentarme, leches!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. juis juis juis...

      agujas circulaaaaressss, agujas circulaaaaressss

      te tiento!!! se siente!!!

      Elimina
  2. Nena, apren-ne bé que me n'hauràs d'ensenyar, jejeje!

    ResponElimina
    Respostes
    1. la pishaUnLio m'he fet però diria que me n'estic sortint... has trobat unes circulars al final??

      Elimina

Gràcies per deixar-me un comentari.