dilluns, 12 de març del 2012

l'esferificació del granny

Com que ja no podrem anar al Bulli (jo m'he quedat estalviant i intentant convèncer el meu marito, que no li acabava de veure el què), doncs ens haurem de conformar amb esferificacions més casolanes... tipu aquestes, a més a més... tan ben explicades!!!

oh Déu meu... no puc navegar pels vostres blogs... sempre trobo coses precioses en les que inspirar-me!!! altrament dit, jo també sóc una culoveoculoquiero, eh miss grapefruit??


Como que ya no podremos ir al Bulli (ya me he quedado ahorrando e intentado convencer a mi marito, que no le acababa de ver el qué), pues tendremos que conformarnos con esferificaciones más caseras... tipo estas, además... tan bien explicadas!!!
oh Dios mío... no puedo navegar por vuestros blogs... siempre encuentro cosas preciosas en qué inspirarme!!! o sea que yo también soy una culoveoculoquiero, verdad miss grapefruit??

4 comentaris:

  1. Dóna, estic amb el teu marit. Millor fer esferificacions amb ganxet que anar a menjar Déu sap què al Bulli. Més que res resulta més barat. ;-)
    Per cert, pensava que aquestes boletes estaven farcides igual que els amigurumis però ja veig que porten més treball del que sembla a primera vista!

    ResponElimina
  2. En el tutorial, van farcides d'una bola de porexpan. Pero jo no en tenia i vaig haver d'improvisar amb una boleta gumi qe corria per casa, perqe ho havia d'acabar SI o SI :)

    ResponElimina
  3. Je, je, je... Ah, és que és una malaltia molt corrent. Un dels símptomes més clars és aquesta necessitat d'acabar-ho com sigui... Em sento molt identificada.

    M'encanta la idea de l'esferificació. Trobo que queda preciós. Mm... Potser em comença a entrar l'atac...

    Jo també volia anar al Bulli i ho vaig intentar tant com vaig poder. Ja trobarem algun altre lloc per anar.

    ResponElimina
  4. Tota la raó per al teu marit XD Fes servir els calers que has estalviat per a moltes altres coses que com les teves esferificacions cap! ;)
    Miauuuupetonets!

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.