dimarts, 31 de gener del 2012

Funda mòbil en granny stitch

Miss Grapefruit va publicar fa uns dies una colorida funda per al mòbil feta en granny stitch. Ella l'havia vist al blog de la Marta G.G. (que tot i coincidir en nom i inicials, no és una molt bona amiga meva també bloggera...)
I jo no m'hi he pogut resistir i he pensat que el meu aifon passava molt de fred aquest hivern i que n'hi havia de fer una també, urgentment... Aquí la teniu!!!



[Nota: Les 2 primeres fotos són fetes amb el meu iphone, les altres 2 amb la BB del meu home... amb les mateixes condicions de llum... quina diferència oi??]

Miss Grapefruit publicó hace unos días una colorida funda para el móvil tejida en granny stitch. Ella la había visto en el blog de Marta G.G. (que aunque coincide en nombre e iniciales, no es una muy buena amiga mía también bloggera...)
Y yo no me he podido resistir y he pensado que mi aifon pasaba mucho frío este invierno y que debía tejer una también, urgentemente... ¡Aquí la tenéis!
[Nota: Las 2 primeras fotos están tiradas con mi iphone, las otras 2 con la BB de mi marido... con las mismas condiciones de luz... qué diferencia, ¿verdad?]

3 comentaris:

  1. me encanta Sonieta, a ver si me animo y me hago uno , que buena idea
    besitos

    ResponElimina
  2. Quines coses té la fotografia... Perquè sóc molt, però molt, de les dues primeres. M'encanten aquests colors tan arriscats!!!

    ResponElimina
  3. Hola. Que calentito estará tu iphone con esa funda tan chula.
    Un saludo.

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.