dimecres, 11 de gener del 2012

en ocasiones tejo a 2 agujas...


Tenia intenció de ser el Feroche Brioche by Margaux Hufnagel, però m'he adonat que encara no sé teixir en punt anglès i ho he fet en canalé d'1 punt... o sigui que com sempre, versionant a la meva manera, jajjaja...
Li falta el botó i la tanca... en breu!!! que això s'ha de cosir...

Tenia intención de ser el Feroche Brioche by Margaux Hufnagel, però me he dado cuenta que todavía no sé tejer en punto inglés y lo he tejido en canalé de 1 punto... o sea que como siempre, versionando a mi manera, jajjaja...
Le falta el botón y el cierre... en breve!!! que esto hay que coserlo...

7 comentaris:

  1. El brioche stitch és molt resulton i divertit de fer, però també és veritat que aparentment s'assembla moltíssim a un canalé de 1x1. S'ha de ser pràctica, no? ;)

    ResponElimina
  2. Pues me gusta mucho cómo queda!
    Por cierto, me encanta cuando tejes a dos agujas... ;)

    ResponElimina
  3. lo importante es hacerlo que ya es un gran trabajo , y bueno si le das tu toque personal que mas mejor ?
    feliz semana

    ResponElimina
  4. m'he pixat amb el titol de l'entrada... jo, amb dos agulles se fer punt del dret i del revés!!! i tot recte (no he superat el tema bufandes). Tu vas a llanàrium, oi? podriem quedar un dia que hi vaguis i així et conec i em fas unes grannyclasses ;P
    Per cert la llana es maquissima

    ResponElimina
  5. nutsue: s'ha de ser pràctic, lo demés són tonteries... ja n'aprendré algun dia... potser el mateix que el que aprengui a fer trenes.. jijiji
    merchy: gracias... tengo que vigilar porque me estoy pasando al lado oscuro... almenos de noche!!!
    alex: feliz semana a ti también wapa!!!
    LLAPP: jo també només sé fer punt del dret i del revés, però si els combines surt això!!! a Llanàrium encara no hi he anat, bo i ser a la vora de la feina, glups...
    el 14 de març, que tindré els nens de colònies!! aprofitaré per fer una excursió llanera... falta molt però... vols que quedem??

    ResponElimina
  6. Hola. Tengo ganas de verla acabada seguro que te queda muy bonita. Gracias por comentarme lo del flower friday de Ari, me he apuntado hoy si llego a tiempo.
    Un saludo.

    ResponElimina
  7. ¡Hola! te veo ya en el lado oscuro jis jis jis
    realmente es muy similar el brioche con el canalé así que ¡felicidades!
    además la lana tiene muy buena pinta, te quedará genial,
    un abrazo,
    SIONA

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.