dimecres, 16 de març del 2011

Mother Bear Project - acús de rebut

Al mes d'agost us vaig explicar que havia comprat el patró per fer l'osset de ganxet per contribuir amb el Mother Bear Project.

Només arribar el patró, vaig teixir l'osset en un plisplas, però oh!penita, va quedar dins del sobre a punt d'enviar fins Nadal, quan amb uns dies de vacances vaig tenir temps per anar a correus i enviar-ho cap als USA...

Ja no comptava amb que em diguessin que havia arribat, hi ha projectes solidaris amb els que tinc feedback (us anomeno aquests perque es mantenen en el temps, no han estat campanyes puntuals: l'adorable Sue i les seves mantetes per als avis del projecte SIBOL, i la meva estimada Neusa i els seus aixovars per als nens argentins de Retazos de amor) i realment això t'engresca a seguir enviant, però n'hi ha d'altres que segurament pel volum que gestionen no donen l'abast a contestar cada sobre que els arriba.

Doncs això, que jo pensava que l'ós vés a saber on era, però la veritat és que hi deuria anar nedant i la setmana passada va arribar!!! oeoeoeoeeee

He rebut una postal dient-me que ja el tenien, que moltes gràcies, que era el primer osset que els arribava d'Spain i que no calia que li cosís jo el cor vermell, que aquest detall ja li afegien ells... (o sigui que realment l'han rebut perque jo li vaig cosir un cor de ganxet) i que ben aviat l'enviarien a l'Àfrica per escalfar el cor dels petits amb SIDA.

Cal que us digui que vaig plorar? doncs si, com una tonta...

En quan organitzi una mica els projectes que tinc amb data de lliurament abril-maig... em poso a teixir més ossets... M'ajudeu?? Us deixo aquí les instruccions per comprar el patró.

En agosto os conté que había comprado el patrón para tejer el osito de ganchillo y contribuir con el Mother Bear Project.
Sólo llegar el patrón, tejí el osito en un plisplas, pero oh!penita, quedó dentro del sobre a punto de enviar hasta Navidad, cuando con unos días de vacaciones tuve tiempo para ir a correos y enviarlo a los USA...
Ya no contaba con que me dijeran que había llegado; hay proyectos solidarios con los que tengo feedback (os digo estos porque se mantienen el tiempo, no han sido campañas puntuales: la adorable Sue y sus mantitas para los abuelitos del proyecto SIBOL y mi querida Neusa y sus ajuares para los niños argentinos de Retazos de amor) y realmente esto te anima a seguir enviando, pero hay otros que seguramente por el volumen que gestionan no dan al abasto a contestar cada sobre que les llega.
Pues eso, que yo pensaba que el oso vete tu a saber dónde estaba, pero se ve que había ido nadando y la semana pasada llegó!!! oeoeoeoeeee
He recibido una postal diciéndome que ya lo tenían, que muchas gracias, que era el primer osito que les llegaba de Spain y, que no hacía falta que le cosiera yo el corazón rojo, que este detalle ya se lo añadían ellos... (o sea que realmente lo han recibido porque yo le cosí un corazón de ganchillo) y que muy pronto lo enviarían a África para abrigar el corazón de los pequeños con SIDA.
¿Os he de decir que lloré? pues si, como una tonta...
En cuanto organice un poco los proyectos que tengo con fecha entrega abril-mayo [Eva Shawl, Blue Babette Blanket, Spring Spanish Swap]... me pongo a tejer más ositos... ¿Me ayudáis? Os dejo aquí las instrucciones para comprar el patrón.

1 comentari:

Gràcies per deixar-me un comentari.