dilluns, 24 de gener del 2011

petites noves propostes conjuntes 2: rising sun doily

La Glor ens proposa fer un tapete CAL: el Rising Sun Doily. Aquí teniu les instruccions. Me les vaig imprimir i les anava passejant mentre feia quadradets per al projecte Q. Les bones notícies m'han relaxat i mentre espero els quadradets que m'han de passar les lloques, començaré aquest bonic tapete, que fa molt de temps que no en faig cap. Us animeu??

Glor nos propone un tapete en CAL: el Rising Sun Doily. Aquí tenéis las instrucciones. Me las imprimí y las iba paseando mientras tejía cuadraditos para el proyecto Q. Las buenas noticias me han relajado y mientra espero los cuadraditos que me han de pasar las lloques, empezaré este bonito tapete, que hace mucho tiempo que no tejo ninguno. Os animáis??

8 comentaris:

  1. Hola maca!!
    Et desitxo una molt bona setmana,
    una abraçada i mil petons.MUAKSSSS

    ResponElimina
  2. hummm esas buenas noticias son lo que yo me imagino (¿o me quiero imaginar???)

    ResponElimina
  3. ai ai ai que pillina eres...
    noooo no son esas las buenas noticias (ya quisiera yo, ese es un proyecto que todavía no hemos empezado)
    los amigos para los que estamos tejiendo la manta Q salieron del hospital...

    que paseis una feliz semana!!!

    ResponElimina
  4. Què bonic el tapete que heu triat! Llàstima que duc tantes coses entre mans que no crec que puga apuntar-me.
    M'alegre molt per les bones notícies i que els vostres amics puguen gaudir de la manteta a casa.
    Abrigueu-se molt i feliç setmana!

    ResponElimina
  5. Doncs és molt maco, el tapete... m'ho pensaré!

    ResponElimina
  6. que bonito
    hace mucho que no hago tapetes
    espero que estés pasando una buena semana
    besitos

    ResponElimina
  7. Bueno, ciertamente esas también son muuuy buenas noticias :-)
    Con un poquito de suerte una cosa nos lleva a la otra!
    Bss

    ResponElimina
  8. Es muy bonito. Me lo apunto a mi larga lista. Gracias por el enlace.

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.