dimecres, 5 de gener del 2011

per a l'eneko i la carlota

Tachannnn!!!

Aquí els teniu, els amigurumi x 2 que tenia entre mans!!



No havia fet mai res per a uns bessons.

De fet, feia molt de temps que no teixia res per a nadons i en tenia ganes... Uns amics han estat pares de bessons: l'Eneko i la Carlota. Nen i nena, tot un repte!! i els he fet aquests 2 micos, un per a cada un, iguals i diferents.



El patró el vaig veure en el blog de la lua. Aquest és l'accés directe. També el podeu trobar a raverly: és el Crocheted Monkey by ChimuChimu.
Tachannnn!!!

Aquí los tenéis, los amigurumi x 2 que tenía entre manos!!

No había tejido nunca nada para gemelos.

De hecho, hacía mucho tiempo que no tejía nada para bebés y tenía ganas... Unos amigos han sido padres de gemelos: Eneko y Carlota. Niño y niña, todo un reto!!! y les he tejido estos 2 monitos, uno para cada uno, iguales y diferentes.

El patrón lo vi en el blog de lua. Éste es el acceso directo. También lo podéis encontrar en raverly: es el Crocheted Monkey by ChimuChimu.

9 comentaris:

  1. Hola maca!!!
    Son molt macos i simpàtics.
    De segur que agradaran molt.Una abraçada plena d'estima.

    ResponElimina
  2. Sonia, es que no pares ehhhh .
    molt be , t'han quedat molt macus
    roser

    ResponElimina
  3. Doncs estàn ben divertits!!! molt xulos!!!. Petons.

    ResponElimina
  4. Que lindos que quedan, y tienen un amiguito para jugar!!!!!
    Buen tejido.
    Flavia
    http://puntoperdido.blogspot.com

    ResponElimina
  5. que macos! jo també vaig veure el miquet al blog de la lua i en tinc un a mitges pel meu fill, ara m'hi has fet pensar.
    segur que els hi encanten!

    molts petons i bons reis.

    ResponElimina
  6. Qué macos!! T'han quedat genial, els trobo tan divertits!

    ResponElimina
  7. Iguals però diferents, com els bessons... Una molt bona idea.

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.