dimecres, 1 de desembre del 2010

el primer quadradet d'una manta...


Aquest és el primer quadradet d'una manta que no faré jo, la vol fer la Noe per a algú especial...
M'ha demanat que li ensenyi a fer ganxet perque vol fer això:

[foto del blog de BunnyMummy]

i jo no sé dir que no o sigui que li he passat un tutorial de com fer els punts bàsics i ella està practicant a tota pastilla.

Aquest dibuix de quadradet l'havia vist aquí i aquí... però no m'hi havia posat mai a fer-ne una manta (ja sabeu que jo prefereixo anar canviant el motiu, jajjaaj)

He improvisat un patró, pero queda força bé, oi?

ups, i quan ja el tenia, n'he trobat un bonic i aclaridor tutorial... fins i tot com anar unint els grannies "on the go"...

Éste es el primer cuadradito de una manta que no tejeré yo, la quiere tejer Noe para alguien especial...
Me ha pedido que le enseñe a hacer ganchillo porque quiere hacer esta manta:

y como yo no se decir que no, le he pasado un tutorial de cómo tejer los puntos básicos y ella está practicando a toda pastilla.

Este dibujo de cuadradito lo había visto aquí y aquí... pero no me había puesto nunca a tejer una manta (ya sabéis que yo prefiero ir cambiando el motivo, jajjaaj)

He improvisado un patrón, pero queda bastante bien, verdad¿?

ups, y cuando ya lo tenía, he encontrado este
bonito y esclarecedor tutorial... incluso de cómo ir uniendo los grannies "on the go"...

1 comentari:

  1. que maco nena! i quina emoció dona sempre començar un projecte nou oi?
    petons

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.