dilluns, 22 de novembre del 2010

per a la laia...

La Laia és la meva nova neboda. Va néixer divendres 12.
La meva germana no li va donar el pit al seus primers dos fills (ho va intentar però la pressió externa, la va fer claudicar als pocs dies...) i jo que sóc pro-teta a tope, li vaig donar tot el suport i ànims que vaig poder, però no va funcionar...
Per això quan la vaig anar a veure a la clínica, li vaig portar un detallet teixit i la sorpresa va ser que em va dir que ho tornaria a intentar!!! que volia provar, a la tercera va la vençuda!!! Ànims Eva, segur que ho aconsegueixes!!!
I desa en un calaix això que t'he portat... almenys sis mesos!!!

Laia es mi nueva sobrina. Nació el viernes 12.
Mi hermana no le dió el pecho a sus dos primeros hijos (lo intentó pero la presión externa, la hizo claudicar a los pocos días... ) y yo que soy pro-teta a tope, le dí todo el apoyo y ánimos que pude, pero no funcionó... Por eso cuando la fui a ver a la clínica, le llevé un detallito tejido y la sorpresa fue que me dijo que lo volvería a inentar!!! que quería probar, a la tercera va a la vencida!!! Ánimos Eva, seguro que lo consigues!!!
Y guarda en un cajón esto que te he traído... al menos seis meses!!!




2 comentaris:

  1. Enhorabona família!! I molts ànims amb la teta!
    T'ha quedat molt maco el porta-bibe. :-)

    ResponElimina
  2. Qué bonito te ha quedado!

    Bueno, pues esperemos que no lo tenga que usar en un futuro cercano al menos... Aunque seguro que le ha encantado igualmente.
    ;-)

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.