dijous, 7 d’octubre del 2010

petits regals solidaris

l'Eva m'ha fet un regal. M'ha regalat les agulles de la seva iaia. La seva iaia i la meva havien treballat juntes. El meu fill i la seva filla van néixer en 5 dies de diferència, el juliol de 2002. Van a l'escola junts. I nosaltres som amigues. I jo estic emocionada perque m'ha regalat aquest trosset de la seva vida.


Nota: la llana me l'ha donat la Iolanda, una altra mare de l'escola. Era molt gruixuda i no tenia un ganxet prou gros. Estic experimentant per a les mantetes per al Senegal.

Eva me ha hecho un regalo. Me ha regalado las agujas de su abuela. Su abuela y la mía habían trabajado juntas. Mi hijo y su hija nacieron con 5 días de diferència, en julio de 2002. Van al cole juntos. Y nosotras somos amigas. Y yo estoy emocionada porque me ha regalado este trocito de su vida.
Nota: la lana me la ha donado Yolanda, otra mamá de la escuela. Era muy gruesa y no tenía un ganchillo suficientemente grande. Estoy experimentando para las mantitas para Senegal.

5 comentaris:

  1. quin gran regal noia.
    és tot un detall per part de la teva amiga.

    petons

    ResponElimina
  2. Ah què bé! Jo també tinc agulles i ganxets heredats. Veig una agulla d'alumini que no té el tope de plàstic com les demes, és igual que la meua! Segurament són de la mateixa època. I la funda on els guarde es com la que tens tu, groga i tot. :-)

    ResponElimina
  3. de ganxets heretats (més aviat "donats" perque la meva iaia encara és viva i està en actiu) també en tinc i segurament me'ls quedaré JO tots els altres d'aquí mooooooolts anys així com la màquina de cosir...

    però aquestes agulles m'han fet molta il·lusió perque eren de la iaia de la meva amiga i perque ha pensat en mi per a que les tingui perque sap que les guardaré amb carinyo :-) , veig que vosaltres també ho valoreu com un bonic regal

    efectivament, hi ha alguna agulla que té la punta igual que el cos... em sembla que és Dama, com els ganxets... i la funda és total.. amb floretes i tot

    ja ho sabeu que soc faveta, però no us podeu arribar a imaginar lo emocionada que estic !!

    i si, les agulles també enganxen, ho estic experimentant en "canne viva" jajajjaja

    ResponElimina
  4. Jo també tinc les agulles de la meva avia i amb una funda de plàstic com aquesta però blava, es emocionant, saber que els jerseis dels petits, despres adolescents i d´algún adult de la casa, van sortir d´aquestes mateixes agulles que jo faig servir ara.
    Estic d´acord amb "la reina de la casa" enganxa.

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.