dilluns, 13 de setembre del 2010

Eternal Braid PotHolder, per a la roser

Us vaig dir que l'Eternal Braid Square m'havia agradat molt. És fàcil de teixir i el resultat és espectacular... o sigui que en comptes de quadrar-lo, he seguit teixint en rodó i taxan!! un agafador de cuina... M'ha quedat una mica wavy... bo i bloquejat... però espero que la roser no m'ho tingui en compte... espero que l'ajudi a treure molts brownies del forn :-)

Os dije que el Eternal Braid Square me había gustado mucho. Es fácil de tejer y el resultado es espectacular... o sea que en vez de cuadrarlo, he seguido tejiendo en redondo y tachán!!! un agarrador de cocina... Me ha quedado un poco wavy, aún bloqueado... pero espero que roser no me lo tenga en cuenta... espero que le ayude a sacar muchos brownies del horno :-)

2 comentaris:

  1. HOla Sonieta,
    Gràcies per la teva visita, jo fa ja temps que et segueixo. Doncs aíxò d'enganxar les rosetes es un rollo... si, hauria de haver-ho fet como diu l'Ana (que es la meva tieta) però ara ja es tard.
    De moment ho estic fent amb ganxet, anant amb punts ´deslizados" que no se com es diuen am català per cert, i quan arribo al lloc corresponent faig una varet, o un punt baix, com possa el gràfic. Ara, que el que veig mes difícil es que em quedi molt fort l'almidonat, perque si no, quan està en vertical, penjant a la finestra, queda tot desmotllat, com diem aquí. Aviam si em dones alguna idea.
    Una abraçada desde Menorca,

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.