dimarts, 24 d’agost del 2010

un UFO menys: la bosseta de quadradets de raverly (WIP)

Recordeu que tenia aquests quatre quadradets en stand by, esperant que em decidís a cosir-los...

Doncs quan ja els tenia afegits i amb la nansa teixida i em disposava a posar-los com a part davantera d'una fantàstica bossa per a mi... la meva mare em diu... dona! la part del darrera també la podies fer de ganxet, no? quedaria millor... i ja se sap... no fa falta pas gaire per a que et faci uns quants quadradets i aquí en teniu 2 més...

Majesty Square by April Moreland

Improvisating Square by cosetespetites jijiji

En breu us mostro la foto final...

----------

¿Recordáis que tenía estos cuatro cuadraditos en stand by, esperando decidirme a coserlos?...

Pues cuando ya los tenía unidos y el asa tejida y me disponía a ponerlos como parte delantera de un fantástico bolso para mí... mi madre me dice... ¡Mujer! la parte trasera también la podrías tejer a ganchillo, ¿no?... quedaría mejor... y ya se sabe... poco me falta para que te haga unos cuantos cuadraditos... aquí tenéis 2 más...

En breve os muestro la foto final...

1 comentari:

  1. Els teus quadradets són molt xulos!!! Tinc ganes de veure la bossa acabada i l'efecte que fan.

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.