dimecres, 25 d’agost del 2010

de passeig per raverly...

De vegades me'n vaig de passeig virtual... Entro a raverly i busco quadradets... O me'ls trobo a les pàgines dels dissenyadors dels quadradets del CAL d'aquest any... Llavors en prenc nota: els poso a la cua de projectes i em copio les instruccions en un word. Quan m'inspiro els teixeixo... aquí en teniu uns quants, que tenia pendents d'ensenyar-vos.

Els he teixit amb la mateixa llana que estic fent els quadradets del CAL, amb la intenció d'unir-los tots i fer una manta verd-aigua... Us agraden??

Falling Star by Melinda Miller

Dream Catcher by Sherri Welch

Bobby's Square by Mary Carroll

A veces me voy de paseo virtual... Entro en raverly y busco cuadraditos... O me los encuentro en las páginas de los diseñadores de los cuadraditos del CAL de este año... Entonces tomo nota: los pongo en la cola de proyectos y me copio las instrucciones en un word. Cuando me inspiro los tejo.. aquí tenéis unos cuantos que tenía pendientes de enseñaros. Los he tejido con la misma lana que estoy tejiendo los cuadraditos del CAL, con la intención de unirlos todos y tejer una manta verde-agua... Os gustan??

3 comentaris:

  1. Me gustan mucho, mucho...
    Va a quedar una mantita muy fina, estoy deseando verla!
    Besos

    ResponElimina
  2. Molt! Et quedarà una manteta moníssima. :-)

    ResponElimina
  3. Són molt macos. Et quedarà una manteta preciosa.
    Petonets,

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.