dijous, 21 de gener del 2010

avui és dijous...

jolinesssssss se m'ha esborrat tot el post que havia escrit... vaig a tornar a començar...


bueno, doncs us deia que per fi ha arribat el dijous... i per fi avui no plovia i els venedors de la llana han pogut muntar la parada i per fi tenien el color blau que jo necessitava o sigui que... JA TINC LA LLANA BLAVA!!!! oeoeoeoe a veure si aquest vespre acabo la manteta !!!

i ahir va venir la meva mare a casa i em va portar 3 troques que li havien sobrat dels seus quadradets o sigui que JA TINC LA LLANA VERD-AIGUA!!! oe oe oeoeoeeeeee, així podré seguir fent quadradets de raverly en monocromo, que guai!!!


a veure si així m'animo una mica, que porto uns dies com de mal humor ~~~
serà que no faig teixit-teràpia...


*-*-*-*-*-*-
jolinesssssss se me ha esborrado todo el post que había escrito.... voy a volver a empezar...
bueno, pues os decía que por fin llegó el jueves... y por fin hoy no llovía y los vendedores de la lana han podido montar el puesto en el mercado y por fin traían el color azul que yo necesitaba o sea que... YA TENGO LA LANA AZUL!!!! oeoeoeoe a ver si esta noche acabo la mantita !!!
y ayer vino mi madre a casa y me trajo 3 ovillos que le habían sobrado de sus cuadraditos o sea que YA TENGO LA LANA VERDE-AGUA!!! oe oe oeoeoeeeeee, así podré seguir haciendo cuadraditos de raverly en monocromo, que guai!!!
a ver si así me animo un poco, que llevo unos días como de mal humor ~~~
será que no hago tejido-terapia...

2 comentaris:

  1. Importante, la tejido-terapia es importante para el buen humor ;)
    Respecto a mi manta, si, va a ser grandota, así que por ahora puedo llevarla de paseo pero en breve tendrá que pasar a ser, como bien dices, la labor de las noches frente a la tele .... por lo menos así se hacen mas amenos los partidos de futbol jajaja
    un abrazo,
    SIONA

    ResponElimina
  2. No sabia que compraves la llana en una paradeta del mercat! Què avançats que sou allà al nord, aquí només en venen roba i sabates. ;-)

    Et creuràs que s'acaba gener i encara no he triat el color dels quadradets per a lo de Ravelry?

    Ànims amb la manteta!

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.