dissabte, 5 de desembre del 2009

ja he rebut els quadradets de SETEMBRE!!

Van arribar ahir, però els he anat a buscar aquest matí, amb els nens... com els emociona obrir sobres de les meves amigues que m'envien quadradets!!!
Aquests venen de Sevilla, corresponen al mes de setembre i me'ls envia la Zafra78.
Són molt bonics. M'ha posat en el sobre, de regalet, unes arracades molt boniques, també, i uns clips i una agulla de molinet... Tot molt bonic, wapa, gràcies...

Llegaron ayer, pero los he ido a buscar esta mañana, con los niños... cómo les emociona abrir sobres de mis amigas que me envían cuadraditos!!!

Estos vienen de Sevilla, corresponden al mes de septiembre y me los envía Zafra78.

Son muy bonitos. Me ha puesto en el sobre, de regalito, unos pendientes muy chulos también, y unos clips y un broche de molinillo... Todo muy bonito wapa, gracias...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar-me un comentari.