dimecres, 8 de juliol del 2009

...en el transport públic...

heu provat mai de cosir una cremallera en el tren?
jo ho he fet aquest matí!!! bueno, de fet només una quarta part de cremallera, que difícil... entre que no en sé gaire i que se'm feien nusos al fil, i després n'he hagut de desfer un tros perque li havia enganxat el tirador en una puntada... la gent mirava, deurien flipar....


la que va flipar ahir va ser la noia que es va asseure al meu costat en el bus... jo feia punt de creu com una loca, avançant el Seasons of Change Row a veure si l'acabo "póDió"... i al final no va poder deixar de dir-me... "pero que bonito... y que laborioso.... y que trabajo de chinos... ¿y esto lo vendes?" i au, ja vaig tenir conversa la resta del viatge, que si des de quan en feia, que si ella es pensava que això ja només ho feien les iaies, etc... etc...


I si trec el ganxet... otro que tal... des de la senyora que t'explica les seves labors: cortines, tapetes, etc. etc. fins la noia que no entén com això que fas et pot relaxar...
doncs SI, em relaxa i a més aprofito el temps!!! què més es pot demanar??
Tampoc hauria de ser tan extrany... la gent llegeix el diari, llibres, corregeix examens, treballa amb l'ordinador, juga a la psp, escolta música, parla per telèfon, envia sms, dorm... doncs jo em dedico a "mis labores" i com que no molesto ningú... seguirem la producció :-)
*-*-*-*-*-*
habéis probado alguna vez a coser una cremallera en el tren??
yo lo he hecho esta mañana!!! bueno, de hecho sólo una cuarta parte de cremallera, qué difícil... entre que no sé mucho y que se me hacían nudos en el hilo, y después he tenido que deshacer un trocito porque había enganchado el tirador en una puntada... la gente miraba, deberían flipar....
La que flipó ayer fue la chica que se sentó a mi lado en el bus... yo hacía punto de cruz como una loca, avanzando el Seasons of Change Row a ver si lo acabo "póDió"... y al final no pudo dejar de decirme... "pero que bonito... y que laborioso.... y que trabajo de chinos... ¿y esto lo vendes?" y ale, ya tuve conversación el resto del viaje, que si desde cuando hacía, que si ella se pensaba que eso sólo lo hacían las abuelas, etc... etc...
Y si saco el ganchillo... otro que tal... desde la señora que te explica sus labores: cortinas, tapetes, etc. etc. hasta la chica que no entiende cómo esto que haces te puede relajar....
Pues SI, me relaja, y además aprovecho el tiempo!!! qué más puedo pedir??
Tampoco tendría que ser tan extraño... la gente lee el periódico, libros, corrige exámenes, trabaja en el ordenador, juega a la psp, escucha música, habla por teléfono, envía sms, duerme... pues yo me dedico a "mis labores" y como que no molesto a nadie... seguiremos la producción :-)

2 comentaris:

  1. Per això és que jo encara no m'he atrevit a "surtir de l'armari" i no sóc capaç de fer ganxet al tren, i aixó que més d'una vegada m'he trobat amb els fils a la bossa... Algun dia ho faré :-)

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.