dimecres, 15 de juliol del 2009

experimentant: granny hexàgons

Les grannymaníaques s'han posat en un nou SAL: una bossa feta amb granny hexàgons. He provat de fer-ne un parell, per veure com quedaven...
Aquí els teniu, no sé què en faré, probablement els reconvertiré en quadrats i els aprofitaré en les meves tasques quadraditils :-)
Jo en aquest no m'hi he inscrit (i em va costar dir que no!!), perquè m'he proposat un estiu "relaxat" sense terminis i només amb dues feines (bueno, tres):
  • anar acabant ufos (cada dia me'n queden menys, bien!!!),
  • fer quadradets com una loca per a les mantes dels meus nens (he calculat que n'he de fer 120, en porto 32) i
  • fer també quadradets solidaris per enviar a la Verónica i a les nenes de ñañakay a qui no va arribar el primer envio que els vaig fer...
Aquí teniu la informació del SAL i aquí el patró del granny.
*-*-*-*-*-*-*

Les grannymaníacas se han metido en un nuevo SAL: un bolso hecho con granny hexágonos. He probado de hacer un par, para ver como quedaban... aquí los tenéis, no sé que haré con ellos, probablemente los reconvertiré a cuadrados y los aprovecharé en mis tareas cuadraditiles :-)
En este SAL no me he inscrito (y me costó decir que no!!) porque me he propuesto un verano "relajado" sin plazo y con sólo dos cosas por hacer (bueno, tres):

  • ir acabando ufos (cada día me quedan menos, bien!!!),
  • hacer cuadraditos como una loca para las mantas de mis niños (he calculado que tengo que hacer 120, llevo 32) y
  • hacer también cuadraditos solidarios para enviar a Verónica y a las niñas de ñañakay a quién no llegó el primer envío que les hice...

Aquí tenéis la información del SAL y aquíel patrón del granny.

1 comentari:

  1. Hola Sonieta!
    Los hexágonos te han salido preciosos. Te entiendo con el tema de los plazos ... yo no llegué a tiempo con un SAL de punto cruz y me quedé tristona, como en falta... soy medio sensible jeje :)
    Suerte con las mantas!
    Hasta pronto.
    Silvana
    Morocha

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.