dimarts, 31 de març del 2009

ja he rebut els quadradets de MARÇ!!!

azkira!!! eren per a mi!!!

van arribar ahir a casa amb el carter, però aquest home passa a unes hores en què jo tinc la mala costum d'estar treballant :-O
o sigui que em va deixar una nota amb el recado i aquest matí he anat corrent a correus a buscar el teu sobre!!!

estic mocionáaaaaaaaaa!!!!

els quadradets són xulíssims, la pinceta ja s'ha quedat a la feina, al costat de l'iman de l'ana isabel, la llibreteta de roba és una passadaaaaaaa, és per guardar agulles?? i la kitty de boletes... mare meva...

i a més aquesta bona dona m'ha escrit la carta en català!!! un català perfecte!!! quin és el secret?? ja em diràs quina trampa has fet, perquè un traductor web no has fet servir...

estic anonadada, no puc dir que sense paraules perque vaja rotllo us he deixat anar, però és que no sé dir res més que GRÀCIESSSSSSSSSS

en quan arribi a casa els faig unes fotilios i les pujo per a que totes vegeu les meravelles que m'ha fet.... Mireu, mireu!!!


*-*-*-*-*-*
azkira!!! eran para mi!!! llegaron ayer a mi casa con el cartero, pero este hombre pasa a unas horas en que yo tengo la mala costumbre de estar trabajando
o sea que me dejó una notita con el recado y esta mañana he ido corriendo a correos a buscar tu sobre!!!
estoy mocionáaaaaaaaaa!!!!

los cuadraditos son chulisimos, la pincita ya se ha quedado en el trabajo, al lado del imán de ana isabel, la libretita de tela es una pasadaaaaaaa, ¿¿es para guardar agujas?? y la kitty de bolitas... madre mía...

y además esta buena mujer me ha escrito la carta en catalán!!! un catalán perfecto!!! cuál es el secreto?? ya me dirás qué trampa has hecho, porque un traductor web no has usado...
estoy anonadada, no puedo decir que sin palabras porque vaya rollo he soltado pero es que no sé que decir más que
GRACIASSSSSSSSSS
en cuanto llegue a casa les hago unas fotilios y las subo para que todas veais las maravillas que me ha hecho...
Mirad, mirad

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar-me un comentari.