dijous, 5 de febrer del 2009

sense pipa!!!


des de diumenge en guillem ha deixat la pipa.
Encara no m'ho crec, al carrer, ens va caure en un terra molt brut i la vam llençar. Ja està. No l'ha tornada a demanar.
De debo que no m'ho crec que hagi estat tan fàcil...
Ja té més de 3 anys i ara ja li començava a dir tothom coses... ens haviem proposat fer-ho per sant jordi... però diumenge vaig pensar.... provem-ho?? i mira que bé!!!
llàstima que li hagi pujat la febre aquest matí...

*-*-*-*-*-*-*
El domingo Guillem dejó el chupete.
Todavía no me lo creo, en la calle, nos cayó en un suelo muy sucio y la tiramos. Ya está. No la ha vuelto a pedir.
De verdad que no me lo creo que haya sido tan fácil...
Ya tiene más de 3 años y ahora ya le empezaban a decir cosas ... nos habíamos propuesto hacerlo por Sant Jordi, pero el domingo pensé... ¿lo probamos? y mira que bien!!!
Lástima que esta mañana le ha subido la fiebre...

1 comentari:

  1. ole, qué bien! yo a mi nena estoy a ver cuándo lo empiezo a intentar, pero es mas peke (17 meses)
    te comento: tienes un regalito en mi blog.
    besos

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.