dimecres, 26 de novembre del 2008

6è SWAP delabores i manta acabada i regalada

Ei!! m'he apuntat al 6è SWAP de labores que organitza l'eva de http://www.delabores.com/.
Ai quina il·lusió, dilluns que ve ens envia la primera a qui li haurem d'enviar els quadradets... una altra manta per construir!!!
I dir-vos també que la manta que estava fent, ja la vaig acabar de muntar, repassar fils i li vaig regalar al meu cunyadet petit (bueno, ja no tan petit, ja en té 28!!!) per a que s'abrigui mentre mira la tele amb el seu amor.

*-*-*-*-*-*-*

Ei!! me he apuntado al 6º SWAP de labores que organiza eva de http://www.delabores.com/.
Ay qué ilusión, el lunes que viene nos envía la primera a quien tendremos que enviar los cuadraditos... otra manta para construir!!!
Deciros también que la manta que estaba haciendo, ya la acabé de montar, repasar hilos y se la regalé a mi cuñadito pequeño (bueno, ya no tan pequeño, ya tiene
28!!!) para que se abrigue mientras mira la tele con su amor.

2 comentaris:

  1. Que chula te ha quedado!!! Felicidades!!! Un abrazo.

    ResponElimina
  2. Jo també m'he apuntat al sizé swap, ja ho saps, oi que sí?... eh que fa il-lusió? perdona el meu catalá escrit... soc de l'epoca que a l'escola era tot en castellá, el catalá no més al carré i a l'esglesia. Petonets, reina maca, muacsss

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.