dijous, 17 de juliol del 2008

quina il·lusió....

miss lady bug m'acaba de regalar el meu primer mimito...

quina emoció, il·lusió, alegria... veure que no només hi ha algú que em llegeix sino que a més li agrada el que faig...
ara em trobo amb un dilema, que és que no sé a qui passar-ho, perque encara no tinc prous amics en els blogs, noooo!!! no conec 7 persones ... per això he decidit que posaré les regles que m'ha passat i penjaré el mimito, que a més es un dibuix molt bonic, però no em sentiria bé entrant a casa de gent que encara que llegeixo, pràcticament cada dia, no em coneixen. O sigui que només ho passaré a 3.

Aquí us deixo les regles:

1. Linkear a la persona que nos lo ha otorgado, que esto ya lo he hecho.
2. Visitar los siguientes enlaces:
3. Otorgar el premio a 7 personas que se comprometerán a entregárselo a otras 7 personas.
Lo dicho, que serán sólo 3...
  • l'Helena - per ser de les meves primeres amigues del blog, junt amb miss lady bug
  • la Luisilla - per tenir tantes coses en comú, que semblem germanes bessones
  • la Verónica - per deixar-me ser millor persona, enviant-li quadradets i quadradets

Gràcies a totes, guapes.

2 comentaris:

  1. Moltes gràcies guapa! Passo a recollir-ho i a veure't! Ja t'he afegit als "meus" així et seguiré millor. Ens veiem per aquí bessona!
    Muac!

    ResponElimina
  2. jejejejeje :)

    Que tinguis bones vacances, bonica!! A mi també m'agrada més aquest blanc, que el rosa, tot i ser bonic és veritat que cansa. Amés, sembla com si les labors lluissin millor amb el fons més claret, no?
    Petons!!!

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.